KIA K4 – następca Ceed’a już dostępny!
Kia K4 to nowy kompakt w gamie marki, który w polskich salonach zastępuje dobrze znanego Ceeda. Auto jest większe, ma bardziej odważny design, zupełnie nowe wnętrze z trzema ekranami i bogatsze systemy bezpieczeństwa.
Ceny w Polsce startują od 107 490 zł za wersję 1.0 T-GDI 115 KM (M, 6MT), a gama silników sięga aż do 1.6 T-GDI 180 KM z automatem 7DCT.

Kia K4 vs Ceed – co się zmieniło?
W porównaniu z Ceedem, K4 urosła i zbliża się rozmiarami do klasy średniej – ma ok. 4,44 m długości, szerokie nadwozie i rozstaw osi 272 cm, co przekłada się na dużo więcej miejsca na nogi z tyłu.
Do tego dochodzi:
-
bagażnik o pojemności 438 l, większy niż w Ceedzie,
-
bardzo rozbudowane systemy ADAS (HDA2, BVM, SVM, FCA2 itp.),
-
panoramiczny, potrójny zestaw ekranów: 12,3″ zegary, 5,3″ panel klimatyzacji, 12,3″ ekran infotainment,
-
cyfrowy kluczyk Kia Digital Key 2.0 i aktualizacje OTA.
Silniki i wersje wyposażenia
Na start Kia K4 w Polsce występuje w trzech poziomach wyposażenia: M, L oraz GT-Line, połączonych z trzema benzynowymi jednostkami 1.0 i 1.6 T-GDI.
-
1.0 T-GDI 115 KM, 6MT – ekonomiczny, idealny do miasta.
-
1.6 T-GDI 150 KM, 7DCT – złoty środek między dynamiką a spalaniem.
-
1.6 T-GDI 180 KM, 7DCT – najmocniejsza wersja, standardowo z lepszymi hamulcami i 18″ kołami w GT-Line.


Kia K4 – cena
Aktualny cennik (rok prod. 2025, rok model. 2026, ważny od 06.10.2025)
1.0 T-GDI 115 KM (6MT)
-
M: 107 490 zł
-
L: 119 990 zł
1.6 T-GDI 150 KM (7DCT)
-
M: 116 490 zł
-
L: 128 990 zł
-
GT-Line: 149 990 zł
1.6 T-GDI 180 KM (7DCT)
-
L: 133 490 zł
-
GT-Line: 154 490 zł
Wyposażenie – różnice między M, L i GT-Line
Już podstawowa M ma na pokładzie m.in.:
-
komplet LED-ów z przodu,
-
7 poduszek powietrznych (w tym centralna w fotelu kierowcy), kamerę monitorującą koncentrację, FCA 1.5 i LFA,
-
potrójny zestaw ekranów (4″ zegary + 5,3″ panel klimatyzacji + 12,3″ ekran nawigacji),
-
bezprzewodowe Apple CarPlay / Android Auto, Kia Connect,
-
automatyczną klimatyzację dwustrefową,
-
przednie i tylne czujniki parkowania, kamerę cofania,
-
16″ felgi aluminiowe, elektryczny hamulec postojowy, Smart Key.
L rozwija bazę o elementy, których Ceed często nie miał nawet w opcjach:
-
reflektory Star Map z LED-owymi „kostkami”, LED-owe tylne lampy i przeciwmgłowe z przodu,
-
12,3″ cyfrowe zegary w zestawie z 12,3″ ekranem centralnym (pełny panoramiczny układ),
-
podgrzewane fotele przednie i kierownica,
-
elektryczna regulacja fotela kierowcy z regulacją lędźwi,
-
tapicerka skórzana (syntetyczna),
-
indukcyjna ładowarka, przyciemniane szyby z tyłu,
-
system monitorowania martwego pola BCA, czujnik deszczu, nawiewy na tył,
-
17″ felgi aluminiowe.
Topowa K4 GT-Line to pełen pakiet systemów i detali stylistycznych:
-
FCA 2, HDA2, BVM, SVM – rozszerzone systemy ADAS z funkcją zmiany pasa, kamerami 360°, podglądem martwego pola na ekranie i aktywnym unikaniem kolizji,
-
PCA – automatyczne hamowanie przy cofaniu,
-
Harman Kardon, 12,3″ head-up display, łopatki do zmiany biegów, Digital Key,
-
wentylowane fotele, podgrzewane skrajne miejsca z tyłu, pamięć fotela kierowcy,
-
sportowy pakiet stylistyczny: zderzaki GT-Line, czarne listwy i lusterka, metalowe nakładki na pedały, czarna podsufitka, 18″ felgi.

FAQ – najczęstsze pytania o Kia K4
Ceny startują od 107 490 zł za wersję 1.0 T-GDI 115 KM M (6MT). Najdroższe odmiany 1.6 T-GDI 180 KM GT-Line kosztują 154 490 zł (cennik MY26/RP25).
Na start dostępne są: 1.0 T-GDI 115 KM (6MT) oraz 1.6 T-GDI 150 i 180 KM (7DCT). Zapowiedziano również pełną hybrydę, która dołączy w późniejszym etapie.
Tak – w europejskiej ofercie to następca modelu Ceed, który stopniowo znika z cenników.
Bagażnik ma 438 litrów, a po złożeniu oparcia tylnej kanapy nawet ponad 1200 l.
Tak, obowiązuje standardowa 7-letnia gwarancja Kia / 150 000 km.